OVER PUUR

MARKETING SIMPEL UITGELEGD

Hoe zat het ook alweer met marketing? Een duidelijk begrip maar tegelijkertijd voor zovelen een warboel. Wat omvat marketing eigenlijk. Om dit heel eenvoudig uit te leggen ontwikkelden we het Bloemmodel.

Zie de steel als je eigen merk of bedrijf. Het hart van de bloem staat voor je verdienmodel met marketingstrategie en het unieke idee achter je communicatie, sales en campagnes. Een strategie en idee is niet tastbaar maar wel de basis van marketing.

Elk bloemblaadje staat voor een onderdeel in de uitwerking van de strategie zoals bijvoorbeeld een website, social media posts of advertenties. Deze zijn voor mensen wel tastbaar. Het is daarom niet vreemd om in uitwerking te denken in plaats van strategie. Juist een doordacht plan levert jouw bedrijf geld op. Om echt te kunnen bloeien met sterk resultaat is een krachtige salesfunnel nodig: een gezond bloemhart vol met blaadjes.

Denkt je direct in uitvoering en vergeet je de kern van de bloem dan klopt de salesfunnel niet meer en blijft resultaat uit. Hoeveel aankopen doet uw klant op uw website als er belangrijke content mist? Of als de klant keuzestress ervaart? Wat is een prachtige advertentie waard als je jouw doelgroep daarmee niet bereikt? Wat is het effect van social media als je volgers jouw post niet interessant vinden? Welke marketingactie is écht innovatief en trekt de aandacht?

ZIN OM SAMEN TE KIJKEN NAAR DE GROEI VAN JOUW BEDRIJF?

 

EEN GELDBOOM PLANTEN

Wie huur jij in om jouw bedrijf te laten groeien? Neem je een communicatiespecialist, marketeer, webdeveloper en grafisch vormgever in dienst? Ai, wellicht te weinig werk om aan te bieden. Is er budget voor een fulltimer, wie kies je dan? Juist, een lastige keuze en daarom bestaat ons team van Virtual Assistents met ieder zijn eigen specialisme. Het beste van alles voor een fijne prijs.

Missie | PUUR in Marketing laat merken bloeien.

Visie | De winstgevendheid van kleinbedrijf vergroten door effectieve salesfunnels te bouwen en deze te integreren in elke vorm van marketing en communicatie.

WAAROM PUUR NOU PUUR HEET…

1 Ons werk begint bij de kern, het concept. We maken niet zomaar een website, een social media post of een brochure, wij werken sterke ideeën uit tot verkoopmonsters.

2 Wij hanteren PUURtje factuurtje, een overzichtelijk maandtarief zonder frasten. Plus, je weet exact wat je krijgt voor dat tarief.

3 We werken puur en houden niet van loze beloftes. Daar heb jij niks aan, dus onderbouwen we ons werk met cijfers en metingen!

4 We hebben een bijzonder puur team als Social Enterprise. Meeste van ons hebben een ingrijpende ziekte (gehad) of handicap en weigeren we pertinent om achter de geraniums te vertoeven.

5 Dus intern houden we het ook puur. Als PUUR in Marketing groeit, groeit het complete team. 

6 Vaste prik op kantoor: elke dag een stukje pure chocolade, met een kop sterke koffie.

 

NOTE VAN JUWITA SLAMET, OPRICHTER VAN PUUR IN MARKETING

Geraniums? Wat zijn Geraniums eigenlijk? Ik weet het niet, en zal het nooit weten. Ik ben dol op bloemen maar dan op mijn bureau naast mijn computer en broodje zalm, als ik mijn hersens kraak over een nieuwe marketingstrategie. De plek waar ik mijn analytische vermogen combineer met creativiteit en innovatie. De perfecte combinatie om in 2014 PUUR in Marketing op te richten.

Mijn team bestaat niet uit zomaar een team. Iedereen uit het team heeft een uitdaging op het gebied van gezondheid, including me.

Met mijn gedrevenheid wil ik iets betekenen voor anderen dat ons sterkt. Intern de flexibiliteit en begrip en naar buiten de resultaten zoals je mag verwachten.

Om die reden is PUUR in Marketing ‘BIKKEL’ rated. Een stempel van de Bart de Graaff Foundation. Bart de Graaff, de kleine grote man, het boegbeeld van de foundation, de gedreven succesvolle BNN ondernemer.

Ons zaadje is inmiddels een bloeiende bloem, nu jouw bedrijf?